need some sleep

I dag skulle jeg stå opp før 12 og gjøre noe før jeg dro på jobb, men som alltid ble det til at jeg sov til klokken 2 og ikke rakk stort før jeg var ute av døra. . . Får heller ta det igjen i morgen når jeg har fri! Denne uken er ganske rolig før det er på med jobb nesten hver dag fra neste uke av. Denne uken er det bare i dag og onsdag jeg har jobb! Nå håper jeg bare at været holder seg sånn någenlunde, tror faktisk jeg er i solhumør om dagen! Så om det kommer regn nå blir jeg oppriktig skuffet haha.

Nå skal jeg ned å lage meg litt kveldsmat, ser ikke for meg at det blir tidlig kveld i dag siden jeg sov så lenge i dag. . . Hallo jeg har fått søvnproblemer!! Desp her, trenger litt søvntips. . . Hvordan klarer jeg å sovne tidligere? Hvordan kan jeg “tvinge” meg selv i søvn? I tillegg slår jeg av alle alarmer på mobilen i søvne, så det hjelper lite at jeg har på alarm om morgenen for å stå opp tidlig:-( Tror jeg må gå til innkjøp av sovetabeletter haha.



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg