throwback – mai 2012

Huffda. . . Satt å hørte på en gammel sang i sted da det gikk opp for meg – hvor har det blitt av innleggene mine med bildene ett år tilbake?? Så her sitter jeg da, og skriver ikke bare juli, men også juni og mai-innlegg også 🙂 Hehe svirrevipp. . . Men her er noen utdrag fra mai 2012! 2012 var et herlig år, det var i grunnen 2011 også. . . Men må si jeg blir litt sentimental av å se tilbake på 2012! Dette innlegget ble litt rotete egentlig, men men. Min mai besto i hovedsak om å være russ og å være på klassetur!

Var russ siden jeg gikk 2.året yrkesrettet! Når man går yrkesrettet kan man være russ 2.året siden det egentlig er avgangsåret.





 

Meg meg oooog meg meg meg




Haha det snødde som en GAL her en gang i mai, sykeste. . .

Var i Narvik og gjorde ugang med flere andre russ!


Russetoget og 17.mai! Min 17.mai i fjor var et rent helvete siden jeg tok vel av 16.mai. . . Måtte bruke solbriller hele dagen fordi øynene mine var knallrøde og nære på å falle ut og klarte nesten ikke spise noe haha. Men var vel verdt det! Måtte ta igjen for all drikkingen jeg ikke hadde gjort tidligere i mai, som jeg selv sa så fint. . . Kom meg hvertfall i russetoget enda formen var helt på trynet.

Skoleblogging

Var sammen med folk stort sett _hele_tiden_


Var på Sverigetur med Carina, Espen, Eirik og Sigurd!

Haha de kjørte fra oss på esso. . . I regnet. . . 

Var på klassetur med den herlige klassen min i Luleå ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg