pizza med speltlomper

I går var jeg sammen med Katarina og vi lagde en syykt god hjemme-pizza! Speltlomper som bunn med pesto og ketchup på, så hadde vi ost og kalkunskinke på. Var så utroolig godt, smakte nesten som restaurantepizzaene, NAM! Kunne spist det hele dagen, hver dag. Og i tillegg er det sunt! Anbefaler dere alle å lage det, skal dra å kjøpe meg speltlomper senere, nammis. Til dessert spiste vi speltlompe med peanøttsmør og banan i, høres ikke så godt ut men smakte himmelsk! Etter vi hadde spist så vi Shawshank Redemption som er en sykt bra film, har sett den tidligere men gjorde meg ingenting å se den igjen. Den må dere se!

Katarina ville ikke bli tatt bilder av siden hun nettopp hadde dusjet. . . Vel, da får dere nøye dere med meg! Nå er jeg faktisk så søvnig at jeg kan stupe over når som helst, haha. Skal se om jeg får i meg noe med sukker i så jeg slipper å sovne, i kveld må jeg ta meg en treningsøkt på flex!

6 kommentarer

Siste innlegg