blackwhite // whiteblack

Siden jeg sto opp før solen i dag (haha overdrivelse, sto opp kl 11) fikk jeg plutselig all tid i hele verden på meg i dag. Dette må jeg gjøre oftere! Har ordnet meg ny forsikring, fikk spist frokost, vært i banken og ordnet meg nytt bankkort og en liten tur på jobb! Så i dag blir det tidlig kveld på meg slik at jeg får med meg dagen i morgen også, er bilcrossløp til helgen noe som jeg gleder meg utrolig mye til, er vokst opp på bilcross så for meg er sommer=bilcross. Uheldigvis må jeg jobbe lørdagen så jeg får ikke dratt da som planlagt, men søndagen skal jeg dra oppover! Da skal jeg også stå i kiosken, er en stund siden jeg gjorde det sist men det er bare koselig. Masse hyggelige folk som er der!

Nå skal jeg sette på en kvelds-film. Har gjort det til en tradisjon nå siden jeg tok ferie at jeg har sett på film hver kveld. I går så jeg twilight! Skal ta meg en tur innom cdon og kanskje bestille meg litt nye filmer, trenger litt mer å velge mellom . . . Og som dere kanskje husker (dere som har lest bloggen min en stund) så har jeg en eller annen tvangstanke om at jeg  ha filmene i orginalversjon, i orginalcover. Alle HP filmene for eksempel, de har jeg en liten samling av. Jeg vet ikke hva som får meg til å tenke slik, men jeg bare mååå ha de ekte dvdene. . . 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg