what’s up weather

I dag har jeg egentlig bare svevd på en sky, fikk ikke på langt nær nok søvn i natt så jeg har gått på alt av reservebatteri jeg har. . . Jaja er det helg så er det helg, får ta igjen litt tapt søvn i morgen heller! Har vært på bilcross i dag i et vær som har vært veeeldig ustabilt, her snakker vi skikkelig jo-jo humør. Rene orkanen som har herjet over byen i morges/utover dagen, søppelkasser og grener fra trær ligger strødd rundt omkring i byen og regnet banker på vinduene. . . Litt skummelt, men mest morsomt synes nå jeg. Men jeg elsker jo slikt vær, så lenge jeg kan holde meg inne that is. I dag derimot måtte jeg jo nesten stå ute for å få med meg hva som skjedde på banen. I’m freezing, mildt sagt.

Nå skal jeg tappe i badekaret, sette på en film og KOSE MEG! Hjemmespa-dag it is, og i kveld skal jeg kose meg. Bare kose meg. Bildene under er fra i går, skal legge ut litt flere bilder fra gårkvelden senere, må bare få sett gjennom!




2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg