søker fotograf?!

Ble ikke helt tid til å blogge i går, hadde det alltid i tankene men kom meg aldri til å gjøre det siden jeg dro til Martine i går kveld. Fikk hvertfall vært så produktiv som jeg håpte jeg skulle være! Fikk kjøpt meg litt småting som jeg trengte i byen, så dro jeg til bestemor for å spise middag med henne, tanten til mamma, tante og onkel! Ble ikke tid til å vaske bilen som jeg egentlig hadde tenkt til, men pytt pytt. Får ta det i neste uke om jeg får tid!

Nusseligste Frida, hunden til tante og onkel! Hun var såå flink til å ligge i ro når jeg tok bilder.

Åh, jeg søker seriøst venner som kan ta bilder. . . Jeg har to-tre venner som jeg faktisk blir fornøyd med når de tar bilder, men kjære deg Lotte – du har ingen fremtid som fotograf haha. . . Men hun er under opplæring, så snart blir det perfekte bilder fra henne også! (håper jeg, haha)

Lotte og Linn Ida

Meg og Linn Ida (marihøna) dette ble det beste, og enda måtte jeg stæsje litt opp. . .

Martine og meg med litt blomsterpynt.

Nå står Linn Ida utfor, skal være sammen med henne i kveld og bare ta det med ro! Alkoholen ligger på hylla til neste helg 😀 Ha en super lørdag alle sammen!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg