late night

Klokken 9 var jeg stuptrøtt, vurderte i en halvtime om jeg skulle legge meg siden jeg så godt som var sovende allerede – men jeg la tanken fra meg. Føler jeg kaster bort en hel kveld om jeg legger meg. . . Så jeg har sett på tv og egentlig ikke gjort noe som helst i tre timer nå og gjett hva? Nå er jeg lys våken :-):-) Har jobb klokken 12 i morgen men tenkte å legge meg tidlig slik at jeg klarte å komme meg på flex en tur før jeg må på jobb. Var en tur i går og kjenner det mildt sagt i lårene, guud som jeg sprang intervaller. . . Jaja, godt å kjenne at man har trent! Ellers er det jo ikke morsomt.

Tenkte også å komme med noe nyttig i dette innlegget, nemlig å tipse dere om en ting jeg har blitt helt sykt avhengig av. . . Saft og farris! Jeg er utrolig avhengig av kulsyre og har egentlig ikke vært veldig fan av farris eller vann med smak generelt. Drikker det gjerne men er ikke verdens beste akkurat. Men da jeg prøvde saft sammen med det ble det fort en favoritt! Har ikke drukket annet de siste ukene, haha. I tillegg er det jo 100 ganger bedre enn all brusen jeg har proppet i meg tidligere. Zeroh er en grei saft å blande med siden den er uten sukker, pineapple er min favoritt! Har ikke smakt de andre smakene enda, men har kjøpt inn alle. . . Hehe tilbud på rema, “2 for 40kr” og jeg bare JAJAJAJAJAJAJA tilbud!! Også 4 farris for 40 da, kupp.

1 kommentar
    1. Åh, det er så typisk det der:/ Så smart tips da, det skal jeg prøve 😉 Er veldig gald i zeroh selv, og pinapple er min favoritt også 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg