bursdagspia

JEG HAR BURSDAG I DAG! Bare så dere får det med dere, haha. Så i dag er det hele 19 år siden jeg ble født, og jeg er snart halvveis til 40. . . Jeg har faktisk nesten glemt av at jeg har bursdag i dag, har liksom ikke tenkt over det den siste måneden. I fjor var det jo full nedtelling til jeg ble 18, haha begynte faktisk å telle ned allerede når jeg ble 17! Men 19 er liksom ikke noe big deal, jeg bare feirer at jeg begynner å bli gammel.

Nå sitter jeg hos tante og onkel, mamma og søskene mine kom hit i dag også er jo tante Heid her. Mamma og tante har laget kake og nå har vi ordentlig familieselskap her! Veldig koselig ♥ Fikk også servert middag som tante Heid hadde laget da jeg kom hit rett fra jobb, lifesaver! Har bare fått spist noen gifler på jobb i dag så energien har ikke vært helt på topp. . . 


Tante Heid ♥

Lillesøster og mamma ♥

Lillesøster ♥

Mammami ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg