early morning, for a change

Sto opp for to timer siden, wow for en forandring! Har fått slettet håret nesten slett og sminket meg, så nå skal jeg snart komme meg ned på jobb. Som hver dag denne uken – 12-20.00 hver dag. Men jeg klager ikke, dagene går faktisk utrolig kjapt! Jeg holder på ommøblere masse ting, så er vel kanskje derfor det går så fort. Ellers har jeg fått meg et skikkelig blåmerke rett ved siden av albuen, det er dritvarmt! Haha interessant eller? Jeg har ikke mer spennende liv enn som så. . . Mamma drar hjem i dag så etter jobb skal jeg være sammen med Sophie som jeg ikke har sett på gudene vet hvor lenge. . . Blir såå koselig å få snakket med henne igjen, vi har begge myye å fortelle! Hehe. Ha en fin dag dere, jeg skal kose meg på jobb ♥

Nå har forresten NELLY kampanje på nesten alt av undertøyssett fra issue 1.3 og wonderland. Kun 98,- for truse og overdel! Du finner tilbudet HER. Jeg måtte hvertfall klikke hjem litt nytt undertøy. . . 

Arkivbilde. . .

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg