hvilken dag er det i dag

Haha er det seriøst fredag allerede?? Wow. . . Når jeg bare jobber er alle dager like, så jeg klarer ikke helt å holde styring på hvordan dag det er. . . Når jeg gikk på skole var det det første jeg tenkte når jeg sto opp siden jeg hadde kortdager og langdager haha. #TGIF Gleder meg til søndag og å baare slappe av. . .

I går var jeg som sagt hos Sophie sammen med noen av de andre jentene. Var såå koselig! Hun hadde ordnet med vegetarpizza og jordbær og vaniljesaus til dessert, dere aaner ikke hvor god vegetarkjøttdeig er! (eller kanskje, om dere har spist det haha) Jeg tror jeg er nødt til å bytte ut vanlig kjøttdeig med sånn og få oppskriften på pizzaen fra mammaen til Sophie, hihi. . . Den er bare helt himmelsk! Fikk også hilst på en utrolig søt bloggleser i går som heter Sara. Veldig koselig!

Nå skal jeg gå å sminke meg og dra på jobb, blogges senere ♥



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg