elsk meg igjen

Å kombinere blogging og jobb 12-20 er tydeligvis utrolig vanskelig. . . Faktisk på kanten til umulig! Gleder meg til kortere dager slik at jeg faktisk klarer å holde denne stakkars bloggen i livet. Eller skal jeg kanskje bare slutte? Nei, jeg er nok alt for glad i å skrive til det haha. . . I tillegg har det blitt en vane de siste 5 årene, GUD jeg er gammel. . .

Var hos Amanda med noen av jentene i kveld, planla blant annet morgendagen! Var utrolig koselig som alltid. Oog som alltid glemte jeg kameraet i bilen og fikk ikke tatt noen bilder. . . Nå ser jeg på The Vow, den er sååå fin! Og ikke minst hovedkarakteren da, sikler meg ihjel her haha. Snaart er det kveld for meg, jobb klokken 11 i morgen før jeg tar helg med god sannvittighet! Er (faktisk) enda usikker på om jeg skal orke å dra ut i morgen, men kjenner jeg meg selv rett blir jeg vel å ende opp med å dra ut nå som jeg har planlagt det og tenk på det leenge. Om ikke så finner jeg vel på noe koselig uansett!

Noen av filmene jeg fikk fra cdon, som jeg har sagt tidligere eelsker jeg å ha filmer i orginalcover! Filmkveld hver kveld ♥

Haha nå har jeg holdt på med innlegget i en time. . . Skulle egentlig gå fort og poste det for ja, en time siden. . . Jaja

2 kommentarer
    1. Du er dårlig til og lakke neglene dine ser jeg, neglene skal være dekket av det ikke sånn som på bilde av halve neglen er dekket bare.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg