første juledag i dag!

Off I go – måtte disse 5 jobbtimene gå fort! Skal prøve å få tatt sol etter jobb før jeg drar hjem å legger meg en liten middagslur. Er alltid himmelsk å sove etter man har vært på jobb eller skole! Og i dag kommer jeg til å trenge det om jeg skal holde ut i natt. . . Skulle jo også fått trent litt i dag, meeen herregud jeg er ikke superwoman heller da. Må skyve det til i morgen. Eller mandag. Eller tirsdag. Haha. . . Er heldigvis ikke like hektisk uke neste uke som denne har vært – så da skal jeg få presset inn MINST tre treningsøkter! Enten før eller etter jobb. Heller vel mer mot etter jobb. . . (kan ikke gå glipp av søvn)

Genseren er ny, bestilte den på bikbok! Fikk pakke fra både nelly, bikbok og sportamore denne uken. . . Var rene julaften i går når jeg fikk hentet dem, haha! Skal få laget et innlegg med tingene snart om dere vil se? Hettegenseren var hvertfall dødsdeilig og måtte på allerede i dag. Sykt fin farge på den også, vises best på bilde nr 2 hvordan den er! Men nå kjører jeg, ha en suuper lørdag ♥



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg