gårdagens outfit

Topp fra bikbok, skjørt fra gina.

I dag blir det kun bilder av meg, la med vilje igjen kameraet hos Isabelle da vi dro så jeg skulle slippe å dra det med meg på byen. Som dere kanskje skjønner bestemte jeg meg for å dra ut i går after all, Isabelle var gira så da ble jeg også det haha. Vi ble i ganske god form begge to, så i natt ble det nattmat og litt herjing før vi la oss. Var veldig koselig på jentevorsjet vi var på da! Et vorsj vi klarte å forsove oss til så til de grader. . . Våknet opp i sjokk halv 9 og stress-dusjet og ordnet oss. Kom oss ikke ut av døra før klokken var halv 12, sier seg vel kanskje selv da at vi gikk glipp av en del haha. Var hos Lotte sammen med 6-7 andre jenter. Synes alltid slike vorsj er de beste, med bare oss jentene.

Her-re-gud i dag har vi virkelig fått tenke over hvorfor vi gjør sånn her mot oss selv. Tenk å kaste bort en søndag på å være så forferdelig dårlige. . . Jaja, har oss selv å takke. Og ikke nok med det – vi har lovet hverandre å ikke drikke igjen før vi har en utrolig god grunn. Den skal være sinnsykt god. I dag har vi spist burger og kjøpt inn salt potetgull som er så å si det eneste vi klarer å trø ned. Uff, nok klaging nå. . . Hva gjorde du i går?






3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg