sunday not so funday

Selv om dagen startet relativt dårlig var det et stort pluss at vi våknet klokken 10 da – har liksom ikke kastet bort dagen likevel. Plutselig var klokken bare 3 og jeg følte den var 9. Godt å faktisk ha fått med seg dagen, også blir det kanskje tidlig kveld i dag noe som jeg ikke skal klage på! Deilig å få mye søvn og være opplagt på jobb. Har jo enda en uke med 12-20 jobb, da er det greit å være opplagt. Denne uken blir god føler jeg, har egentlig ingen spesielle planer så kanskje jeg klarer å slappe av litt mer enn jeg har gjort til nå!

Er enda hos Isabelle, nå ser vi på the blind side! Etter å ha mast på henne i over en måned nå gikk hun endelig med på å se den, haha. Tror vi skal dra ut en liten tur om ikke så lenge, om jeg får med meg henne. Er så befriende å bare kjøre tur, jeg blir liksom så avslappet. Eller, det er bare om jeg ikke møter på folk som ikke burde være i trafikken. . . Er det noe jeg haater så er det folk som ikke vet hvordan de skal plassere seg i rundkjøringer, holde vikeplikten eller følge fartsgrensen (mange kjører helst 10-20km/t under fartsgrensen). Blir hvertfall irritert om noen legger seg heeelt opp i meg om jeg følger fartsgrensen. Hmm, kanskje jeg ikke er så avslappet likevel. . .

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg