skulle jeg være så flink?

Nå når jeg har kommet meg så godt inn i dette med blogging kan jeg ikke være annet enn fornøyd. Tenk så flink jeg har vært i helgen?? Synes jeg hvertfall selv da, hehe. . . Også er det jo så hyggelig når kommentarfeltene ikke står tomme, dere er nå søte ♥ Ingenting som får bloggmotivasjonen mer opp enn når man får kommentarer! Ser jo at dere er her, men er enda koseligere når dere gir lyd fra dere. . .

Kom hjem for en liten stund siden og har satt meg godt tilrette i sengen. Skal legge meg om noen timer, men først skal jeg kose meg med film – sånn som hver kveld. Er jo søndag så da er det egentlig obligatorisk med film uansett! Skulle så gjerne tatt bilde til dere av meg selv i nuet (haha nei jeg tuller, dårlig dag) men jeg er fri for strøm på kameraet. Derfor blir det noen bilder jeg tok i går! Isabelle var sååå fin i går.

Isabelle og kjæresten, Sondre! Snilleste som var privatsjåføren vår i går når vi forsov oss så til de grader. . .


4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg