DIY tips

Nå er jeg på tur på jobb, fikk meg hele 9 timer med søvn i natt! Haha, så jeg er fornøyd. Tenkte bare å komme med noen #DIY tips før jeg kjører avgårde , har lenge tenkt på å prøve selv så jeg satt å så litt på youtube etter inspirasjon i går kveld. . . Det er jo såå mye man kan gjøre! Jeg er en person som er ganske glad i å holde på med slike ting, så kanskje jeg eksprimenterer litt og viser dere resultatene? Her er hvertfall tre ting jeg tenker å teste ut. . . Noen som har DIY tips til meg som jeg kan prøve meg på?

 DIY blusher!

DIY leppestift! Tenkte å dra på lekebutikken å kjøpe inn tegnestifter når jeg får tid og ikke har så mye jobb.

DIY neglelakk, såå enkelt!

4 kommentarer
    1. Kan du vise hvordan du gjør det med den leppestiften? Med fremgangsmåte og alt 🙂 isåfall, legg ut link på Facebook slik at jeg får det med meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg