My everything

♥ de små hjertene mine.

Hva skulle jeg gjort uten dem? Søsken kan være både vannvittig slitsomt, men også helt utrolig deilig å ha. Er selvfølgelig veldig tungt å være storesøster til fire små, men heldigvis har jeg bare to om gangen, haha. . . Fire hadde blitt too much to handle for meg! Men jeg er veldig glade i dem og ville ikke byttet de ut for noe. Tror også jeg har klart å forevige en god del med dem, har bilder fra veeeldig langt tilbake. . . Så her er noen bilder som er veldig gamle, og noen som er litt nyere!













0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg