litt stille her. . .

Dagen i dag har gått i ett, skulle egentlig stå opp litt tidligere i dag for å få gjort unna litt ting før jobb – men jeg klarte å “forsove” meg og sto ikke opp før 11. . . Så da må det bare vente til i morgen eller i neste uke når jeg har mindre jobb. Rett etter jobb dro jeg en tur til en kompis før jeg kjørte til Kilbotn til tante og onkel, hvor jeg er nå. De er på ferie men bestemor bor her mens dem er borte, og mamma og kjæresten kom plutselig på besøk en liten tur i dag! Så da måtte jeg komme bort en tur.

Skal dra hjem om ikke så lenge, har noen ting jeg må ordne før jeg legger meg. Skulle bare gi lyd fra meg, har blitt litt stille på bloggen i det siste. . . ♥

Eneste bildet jeg har på pcen til tante. . . Fra bryllupet deres i juni!

3 kommentarer
    1. jeg heter said blogg og facebook heter said kaise farah elmi
      stjernebloggsaid.blogspot.no
      jeg har hat mange venner jente og ingen gutter
      jeg gutte bli i venner

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg