new in – treningssko

Tenkte først å tipse dere om at nå når dere handler på nelly for over 100kr får dere et gavekort på 100kr dere kan bruke i august! Hvor fantastisk er ikke det?? Så om dere handler feks 5 ganger for over 100kr hver gang, så har du gavekort til en verdi av 500kr. . . Jeg. . . må. . . shoppe. . . Hehe :) Salget finner dere HER og nyheter HER ♥ Gavekort-greia varer til 31.juli!


I dag klarte jeg å stå opp klokken halv 11. . . Kan dere tro det?? Haha så da fikk jeg plutselig tid til å dra på apoteket og gjøre noen småting før jobb. Og jeg er enda oppegående! Blir vel trøtt om ikke så lenge tenker jeg, men frem til da skal jeg gjøre ferdig litt arbeid som jeg har liggende. . . Sortering av kvitteringer og regnskap – høres ikke det morsomt ut? Hehe joda. . .

Jaa jeg har fått meg nye treningssko da. . . Jeg bare måtte ha nye. . . Jeg trenger vel kanskje ikke nye, men følte det var på tide. Også har jeg jo fått helt dilla på nye sko da, dilla på treningssko. Som alle de andre skoene jeg har bestilte jeg disse på sportamore. De kostet bare 779kr faktisk! Det er ikke de beste skoene å løpe i, så jeg bruker de til sykling og styrke. Ikke nødvendig å ødelegge beina mine mer enn nødvendig tenker jeg. . . Jeg trenger skikkelig demping til løping, og disse har bare ikke nok. Men de er jo såå fine og et friskt pust til samlingen min!



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg