snart helg!!

Kom til Mariell for ikke så lenge siden, godt å ha henne og Charlotte hjemme fra syden igjen ♥ Skal bare kose meg med dem i kveld og catche up, forventer mange syke historier etter to uker i Alanya. . . Skulle såå gjerne dratt til syden selv også, men da hadde det nok ikke blitt for å feste og drikke – men for å slappe av og kanskje oppleve litt nytt! Jeg er ikke den store partyjenta, så en ferie til et rolig strøk hadde passet meg helt perfekt. Bare jeg som er sånn eller? Haha. . .

Nå har jeg faktisk startet nedtelling til helg. . . Bare 19 timer til jeg tar helg!! Og nå er jeg endelig ferdig med de tunge dagene hvor jeg går i 8 timer, blir ganske kjedelig nå når det er så fint vær her siden ingen bruker dagene til å gå å se i butikker. . . Men har hatt det superkoselig, jeg og Elisabeth som jeg jobber sammen med har gjort om masse i butikken, sånt liker jeg! Og dagen går jo mye fortere når du har noe å henge fingrene i.

// Gamle bilder fra. . . Mai?


4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg