hjemmekontor!

Fant ut at det kunne være greit å ha litt orden på sakene mine, altså i form av regnskapsføring og slikt, så jeg har gått til innkjøp av ting jeg trenger til å ha hjemmekontor! Hehe. . . Tok meg en tur på notabene i går og kjøpte inn markeringspenner, saks, stiftemaskin, skilleark, dobbelsidig tape og wait for it. . . En pakke med papir! Haha jeg trenger jo overhodet ikke en hel pakke, men hun i butikken nevnte at det var salg på det nå, så jeg bare jaja. Haha jeg er verdens enkleste å overtale, men også verdens flinkeste til å overtale! (mener jeg selv) Så nå har jeg altså. . . 200 ark? Noe sånt. Dette kan jeg leve lenge på. . .

Dere tenker vel at dette er ting jeg allerede burde ha etter å ha gått på skole i 13 år? Jeg tenker hvertfall det. Dessverre var jeg aldri den personen som orket å ta meg bryet, eller tid, til å dra på bokhandel og ha storhandel til første skoledag. Så nei, jeg har ikke hatt markeringspenner siden ungdomsskolen og blyant lånte jeg hos læreren. . . Haha huff, er vel egentlig ikke noe jeg burde skrive om, skjemmes faktisk litt. Og nei, jeg oppfordrer ingen til å gjøre det samme som meg og ikke handle inn til skolestart. . . Fikk et par anmerkninger for å ikke være forberedt – det var så absolutt ikke verdt det. Kjøpte meg heller aldri den fancy kalkulatoren som alle snakker om, men den fikk jeg heller aldri bruk for så det var jo smart av meg da!

Haha se på den søte stiftemaskin da! Fant ut at jeg ikke trengte en stor en, er jo like greit med en liten.


2 kommentarer
    1. mye flott!:) jeg prøøvde å kjøpe inn ting jeg trengte til skoleåret i fjor, men endte opp med å rote det vekk eller legge det vekk for å så glemme det :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg