double trouble

Nå er jeg på tur på jobb snart – tenkte bare å oppdattere dere litt! Forresten, angående konkurransen jeg la ut i går, ble litt misforståelser der. Om du ikke bor i Oslo så vil du få ordinære kinobilletter – altså billett til kinoen der du bor! Så dere må bare melde dere på. Jo flere som melder seg på, jo morsommere blir det for meg å fikse flere konkurranser fremover. Skal prøve å få til en om noen måneder hvertfall som jeg har planlagt, men akkurat nå har jeg fullt opp med “vanlig” jobb, jobb og jobb. Bloggen blir lagt litt til siden da, og jeg bruker som regel å forhåndsskrive innlegg natten før sånn at jeg kan poste det om morgenen – slik som nå. . .

Men ja – neste uke tar jeg meg en aldri så liten ferie! Åh, det skal bli godt for meg. . . Skal reise til mamma i Lofoten, noe jeg gleder meg stort til! Skal slappe av som bare det og få litt fred og ro. I really need it, savner sommerne hvor jeg hadde fri i to måneder og ikke trengte å gjøre noe som helst. Huff, hardt å bli voksen. . . Neida, godt å tjene mine egne penger! 

Ooog i dag har jeg ingen unnskyldning for hvorfor jeg bruker arkivbilde. . . Jeg rett og slett bare orker ikke å strekke meg etter kameraet eller redigere nye bilder. Det er tungt å være blogger, dere! Her er dobbelt opp av meg, hehe. Double trouble?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg