nytt kamera?

Jeg er så utrolig lei av å ta bilder for tiden. . . Er faktisk utrolig slitsomt å skulle ta fine bilder av meg selv siden kameraet er så gammelt, for selvutløserkontrollen jeg har til det henger fast til kameraet, altså med en ledning. . . Derfor er det begrenset hvor langt unna jeg kan gå. . . Såå kanskje motivasjonen min til å ta bilder blir bedre om jeg får meg nytt kamera. . .?

Har sett litt rundt og vurderer å kjøpe meg Canon EOS 600D, det er mye bedre enn det jeg har nå – og du kan snu skjermen OG bruke fjernkontroll uten ledning! Er ganske sikker på at jeg ender opp med det, siden jeg ikke vil ha noe annet enn canon-kamera. Var ikke så alt for ille pris heller, 3500kr tror jeg det var? Kommer nok uansett til å beholde det gamle kameraet mitt, tror ikke jeg skal selge det med det første.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg