workaholic

Fredag, hellige fredag ♥ Men skal ikke juble så alt for høyt, har jo tross alt jobb i morgen også. . . Men helg er helg – den skal nytes! Tuva kom til Harstad i går og skal være her helt til søndag, så i dag satser jeg på å få litt kvalitetstid med henne! Da vi var i Tromsø i russetiden var hun veldig opptatt så jeg så lite til henne. . . Så denne gangen har hun bare med å sette av litt tid til meg! Hihi. Men nå fyker jeg på jobb, vi får blogges i morgen elleer kanskje i kveld om jeg får tid! Tar med meg kameraet på jobb siden jeg kanskje skal være sammen med noen som er bloggvennlig, haha. . .

Tok bildene i går kveld siden jeg alltid forhåndsskriver vet dere. . . Blir bedre blogging i neste uke når jeg er hos mamma – skal få tatt masse bilder og dele med dere! Bare jeg som tar så sent ferie eller? Også er et jo bare for en uke, men tror ikke jeg trenger mer. . . Skal jo til Oslo i slutten av august/begynnelsen av september også da! Selena Gomez-konsert den 1.sept 😀



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg