tacofredag

Sitter hos Mariell nå, hun har huset for seg selv så i dag hadde vi tacofredag! Jeg har vært helt utslått siden da og har ikke klart å løfte en eneste finger, annet enn for å hente meg paracet haha. . . Hadde jo egentlig planer om å være sammen med Tuva i dag, men vi ble enige om å ta det i morgen når jeg er ferdig på jobb. Da blir det forhåpentligvis kafèbesøk, lenge siden jeg har vært på kafè nå. . . Fikk hvertfall dratt til byen etter jobb i dag å kjøpt meg litt nødvendigheter, ny foundation og litt annet småting. Har jobb i morgen klokken 10, så tror ikke jeg kommer til å være så lenge våken i dag. Er egentlig heelt utslått og vil mest sove. . . Men hva gjør man ikke for å være sosial, haha.

Kosemose-Charlottekos ♥ Mariell var litt sjalu bare, haha.

Fineste jentene! Synne og Maiken.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg