gårdagens antrekk

Sto opp for ikke så lenge siden, sitter hos Isabelle og hater livet haha. . . At vi aaaldri lærer, det skjønner jeg ikke. Men denne søndagen skal nytes, for i morgen skal jeg på jobb fra 10-18. . . Vi var hvertfall hos Mathea i går på vorsj og jeg skulle jo egentlig ta med meg kamera, men fant ut at det ikke var vits å drasse med meg. Såå denne helgen ble ikke foreviget av meg, men la ut litt bilder på insta da! Heter sstinemari der om noen vil følge meg. 

Hadde det hvertfall koselig i går! Men, nå er det lenge til jeg skal drikke. . . Virkelig. . . Jeg trenger pause haha. Og dessuten får jeg ikke noe godt ut av å drikke, annet enn forferdelige søndager som jeg ikke fåt stort ut av. Jeg bare synes synd i meg selv og trøstespiser. Apropo trøstespise, nå skal vi spise lasagne! Det er jo ikke dårlig søndagsmat, yummii.

Isabelle har litt opplæring å gå gjennom når det kommer til å ta bilder. . . Meen her er hvertfall de to beste bildene av meg! (av 15. . .) Følte meg overhodet ikke vel i blazeren som er aalt for lang og aalt for stor. . . Den er fra gina, peplumtopp og bukse fra bikbok. Smykket er Isabelle sitt. Haha ser det ut som jeg er klar for begravelse eller? Tok heldigvis på meg røde converse, så det hvertfall var LITT farge på meg.

3 kommentarer

Siste innlegg