stars and hearts

Nå sitter jeg i sengen og ser på kongen av queens, har så å si fått meg en “standard prosedyre” hver natt, haha. Her går det i sex and the city, kongen av queens og det de ellers måtte vise i natterstimene! Skal uansett legge meg snart siden jeg skal på jobb klokken 12 i morgen før jeg tar ferie i rundt en uke. Det blir såå godt! Jeg har virkelig lengtet etter å få litt fri, men samtidig har jeg hatt det så koselig på jobb i sommer at jeg faktisk måtte stryke ut ferien jeg egentlig var satt opp på, haha. . . Litt sært, men jeg vil rett og slett ikke være FOR lenge borte fra jobb! Så ja, de tre ukene jeg egentlig var satt opp på måtte strykes ut og erstattes med drøyt en uke i stedet for.

Såå litt update, har kanskje vært fraværende fra bloggen, men har jo hatt kameraet da! Så litt bilder blir det. . .

I går kveld/natt hentet jeg min kjære Sophi på flyplassen! Som dere kanskje har fått med dere har hun vært i Danmark i noen dager, så for å få litt tid med henne før hun drar igjen benyttet jeg sjansen å kjørte for å hente henne i 11-tiden.

Har shoppet litt da. . . Fikk en ganske grei lønning i juli, så da måtte jeg kjøpe inn litt nødvendigheter! Verdens BESTE truser fra cubus. . .

Tror denne skal være ganske bra, har hvertfall hørt mye bra om merket! Husker ikke hva den kostet, men var 25% så bare måtte ha den, hehe. . .

Det største irritasjonsmomentet til pappa er vel alle skoene mine. . . Og klærne mine. . . Men mest av alt skoene. Så jeg måtte finne en løsning på hvordan jeg skulle holde dem mest mulig skjult, haha. Skulle egentlig hatt en mye større hylle slik at jeg fikk plass til alle skoene mine, meen det får bli når jeg flytter for meg selv. (om veeeldig lenge, når jeg er 20. Eller 22) Er vel greit sånn som det er nå? Bruker bare å ty til midlertidige løsninger i mellom, bygger litt i høyden når det ikke er plass, haha.

6 kommentarer

Siste innlegg