counting stars

Jumpsuit fra Nelly, kimono fra Baci

Nå har endelig sommeren begynt for min del. Følte ikke det var sommer når jeg hadde meg en uke fri i juni siden jeg ikke gjorde noe spesielt, annet enn å sove. . . Men nå har vi planlagt at vi mest sannsynlig drar på hyttetur i morgen til Isabelle sin hytte og på søndag drar jeg som sagt til mamma! Det er ikke ordentlig sommerferie uten en Lofot-tur ♥ I tillegg skal det være bilcrossløp der i helgen med utrolig mange førere påmeldt, så om jeg er heldig så får jeg med meg finalene på søndag!

Er snart på tur i seng faktisk, til tross for at jeg har fri i morgen. Skal sette på en film og kose meg litt med tanken på at jeg ikke er nødt til å stå opp i morgen for noe som helst. . . Skal kjøre Mariell på jobb er det eneste, så jeg må jo faktisk stå opp klokken 12. . . Etter det skal jeg dra til Isabelle på jobb og prøve litt klær, hun har tydeligvis fått inn sykt mye nytt som hun vil jeg skal prøve. Tja, vet ikke helt hva pengeboka mi sier til det, meen et par nye plagg kan vel ikke skade? Hehe. . .



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg