litt warm-up

Nå er det jo ikke så alt for lenge til jeg og Sophie står i Oslo Spektrum, klare for Selena Gomez. . . Klarer faktisk ikke å uttrykke hvor SYKT gira jeg er! Og jeg og Selena er jo praktisk talt bestevenner da, hehe. . . Jeg lover, bare se på bildet under liksom 😛 Neida, men det blir utrolig bra! Vi blir å bo på hotell, men husker ikke hvilket det var. Mest sannsynlig blir vi bare i Oslo i en eller to dager ettersom Sophie har vært veldig mye ute å reist den siste tiden og skal ut å reise med familien rett etter. Men vi har det alltid superkoselig når vi er ute å reiser ♥ Dette blir faktisk tredje konserten vi er på sammen, minner for livet!

I den anledning har jeg allerede funnet meg noen favoritter av henne, my dilemma, slow down og love will remember blant annet – som jeg håååper hun synger i Oslo! Også de gode gamle slagerne hennes da, siden hun aldri har hatt konsert i Norge før håper jeg hun tar noen gamle sanger, hihi. Både Justin Bieber og Selena Gomez på ett år – kan det bli bedre? Jeg er i himmelen. . .

Noen andre som skal på konserten 1.september?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg