bilder fra i går

Wow, for en dag! Skal fortelle dere mer i kveld med bilder og sånt når jeg kommer til mamma, nå er jeg snart på tur ut døra ♥ Har nettopp spist middag og pakket det mest nødvendige – altså en hel bag og masse poser haha. . . Når jeg har egen bil å dra i så kan jeg liksom bare pakke så mye jeg vil, the sky is my limit! Når jeg tok buss måtte jeg alltid tenke på hvor mye jeg klarte å bære, nå er det jo ikke noe problem lenger. Så, jeg har kastet på meg en av de nye kosedressene mine og blogger i racerfart for å ikke være så sent på veien. Heldigvis ble det godt vær i dag så jeg skal ikke klage!

I går var jeg som sagt i bursdag hos Martine, var veldig koselig men litt kjedelig å ikke drikke. . . Tror ikke jeg kommer til å være edru i flere bursdager fremover for å si det slik, haha. Tok litt bilder siden jeg var superflink å hadde med kamera!

Oh joy, når jeg skal stress-blogge er det jo bare typisk at alt skal gå galt. . . Først mister jeg nettet, så går jeg tom for strøm sååå vil ikke bildene lastes opp. . . Blir en laang kveld. . . Men nå altså, nå drar jeg! Blogges i Lofoten ♥

Fine bursdagsjenta mi ♥




Carina ♥

Isabel Mari ♥

7 kommentarer

Siste innlegg