arctic race – harstad

Har kommet meg på plass hos mamma, har stasjonert meg godt i kjellerstua med alt av klær utover sofaen! Viktig å ha god oversikt, haater å bo i en bag. . . Brukte litt lenger tid hit enn jeg hadde beregnet, eller rettere sagt – jeg kom meg litt senere på veien enn jeg hadde planlagt. . . Men var hvertfall fremme i halv 12-tiden og da hadde mamma allerede lagt seg siden hun skal på jobb i morgen. Nå koser jeg meg med reprise av arctic race på tv2sumo! Om dere ikke har fått sett alt kan dere se det HER med sumo-abonnement.

Jeg, Martine x2 og Carina tok liksågodt frokosten på gründer i dag tidlig, var i byen rundt klokken 2. Etter frokost tok vi oss en liten titte-runde (kom meg ikke ut uten en pose. . .) før vi gikk ut å stilte oss for å vente på syklistene. Har vært en utrolig god stemning i byen i hele dag!




Jeg fikk sett Dag Otto! Jeg sverger, han smilte til meg. Sto som en gal å vinket til han (intens vinking) helt til han så på meg og smilte, fikk selvfølgelig ikke bilde av det da. . . Nå må jeg nesten begynne å se “på hjul med Dag Otto”, haha. . . Er blitt helt starstruck tror jeg.


Var helt syykt å se alle syklistene på rekke og rad, men litt synd jeg ikke klarte å sortere ut hvem av dem som var Thor. . . Gikk liksom litt fort i svingene, haha. Men var hvertfall veldig god stemning blant folk når de syklet forbi! Mye klapping, roping og heiing.

Jeg vet at jeg sa at det var 17.mai-tilstander i går, men gud. . . Tror faktisk at det var et par hakk “verre” i dag! Jeg er helt sjokkert over oppmøtet og engasjementet til folk i byen, men mest av alt er jeg veldig stolt! Var vanskelig å få bilde av hvor mye folk det faktisk var, men jaja dere skjønner sikkert hva jeg mener haha. Jeg skulle jo helst stått øverst i den kran-tingen til venstre, slik at jeg fikk best mulig bilde. . . Hadde jeg kunnet klatre opp dit, så hadde jeg nok mest sannsynlig gjort det også!


Også fikk vi jo såå fint i vær i dag, noe som var helt supert siden resten av Norge fikk sett byen fra sin aller beste side! Kan heller ikke legge skjul på at det er veldig stas å ha vært vitne til et slikt arrangement og jeg gleder meg VELDIG til neste år når det gjentas. . .

Genseren og buksen min er ny, fra bikbok! Bare 199kr for buksen, den er suupergod og høy på livet. Tror den heter Linda!

Premieutdeling, fikk ikke sett hele men han som står på scenen her var han som fikk hyttetomt! Tror jeg, hehe. . .

Nei nå altså, nå er det kveld i huset! Har motet meg opp i en time til å fjerne sminken, haha. . . God natt ♥

#arcticrace #harstad #arcticraceofnorway

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg