på sitt fineste. . .

Er det et tegn? Med en gang Arctic Race er over så får vi dårlig vær. . . Så i dag blir det innekos med mamma og søskene mine ♥ Akkurat nå sitter jeg “barnevakt” for lillesøster på 8 år og ser på Karsten og Petra, haha minner fra da jeg selv var ung! Husker jeg brukte å lese bøkene, men nå er det altså på film. Skal snart hente lillebror hos besteforeldrene og dra for å handle inn til middag, her i huset er det jeg som må står for slikt. . . Haha neida, skal bare handle inn for mamma! I dag får jeg min favorittmiddag ♥

Det aller beste med å kjøre alene – og så sent på kvelden – må være at jeg fikk tatt så utrolig mange bilder! Kunne jo stoppe opp midt på veien for å ta bilder, det kom jo ingen biler! Lofoten på sitt fineste i går kveld ♥ Hvis det blir så fint når jeg kjører hjem også, så skal jeg ikke klage!





6 kommentarer

Siste innlegg