I love them

Tidligere i dag var jeg hos besteforeldrene til søskene mine som bor ikke så langt unna her. Siden jeg har vært hos dem siden jeg var rundt 6 år har de blitt som besteforeldre for meg også ♥ Har tilbrakt mange netter og helger der! Husker enda de laange bussturene til skolen når jeg skulle dit, tok faktisk så lang tid at jeg kunne gjøre leksene mine på bussen haha. Og hver morgen fikk jeg servert stekt egg og oboy på sofaen når jeg våknet, hehe litt bortskjemt kanskje. . . Selv om mamma ikke er sammen med pappaen til søskene mine lengre har vi ikke mistet kontakten med foreldrene hans, de er såå glad i både meg og mamma. Får dårlig samvittighet hver gang jeg har vært her og ikke fått tid til å dra bort til dem, men nå som jeg har bil kommer jeg meg dit hver gang!

Nå har jeg nettopp stått opp fra en powernap som var litt lengre enn planlagt, jeg klarte bare ikke dra meg opp hehe. . . Ble litt for trett etter middagen, mamma har laget flygende jacob. Verdens beste middag!! Kanskje jeg skal legge ut oppskrift til dere? Har ikke fått tatt bilder underveis, meen kan vel kanskje få ordnet noe før jeg drar. Er ganske enkelt, så jeg vil påstå at til og med jeg kan klare å lage det. Og jeg er amatørkokk. . . (Enda jeg lot mamma stå for matlagingen i dag. . . Jeg stekte kjøttet da!)



Måtte kjøpe med noen nye klær til lillemor da. . . Genser og tights fra Name-it.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg