for en fin morgen

Er nesten nettopp stått opp, (neida mamma, sto egentlig opp klokken 12 og lillebror har fått mat og lever enda) og jeg som la meg tidlig for å ikke sove så lenge. . . Huff. . . Nå skal jeg ta meg en tur i dusjen før jeg drar å handler med lillebror, senere i kveld skal jeg være sammen med noen venninner herfra! Blir godt å se dem igjen ♥ Men nå skal jeg først og fremst komme meg i dusjen, eller kanskje ta et boblebad? Tror sistnevnte er mest fristende. . .

Håper dere får en suuper dag! Jeg hadde jo håper på full sol i dag (noe jeg tror det var i 11-tiden da jeg så vidt åpnet litt på øynene) slik at jeg kunne tatt meg en tur på fjellet, meen såklart er det overskyet. . . Kan jo selvfølgelig gå en tur uansett, men synes ikke det er like koselig som når det er sol. . .

To bilder til fra lørdag. . . Akkurat nå er jeg ikke halvparten så pen engang, haha. Øynene mine vil ikke holde seg åpne og håret er alle veier. . .


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg