nabobesøk

I dag har jeg vært litt mamma, bare synd at mamma klarer noe som jeg ikke klarer. . . Nemlig å få lillebroren min til å gjøre ting. Jeg har mast på han siden klokken 12 i dag om at han må kle på seg, er ingenting som er mer irriterende enn når han ikke orker å høre på meg. . . Hver gang har samtalen gått noe sånn som det her.

Meg: Kan du kle på dæ?
Nikolai: Du bestæm ikkje over meg. 

Meg: Nu kler du på dæ.
Nikolai: NEI! Eg kan ikkje slutt å spæll, det går ikkje å sett på pause!!

Meg: Nikolai, kle på dæ!!
Nikolai: Hold kjeft, va det eg sku tel å gjør nu!!
Meg: Okeeei, beklager da.

Nå har jeg gitt opp, han får bare sitte der i all sin prak mens han spiller på pcen. Jeg skal hvertfall kose meg med hotel cæsar mens jeg venter på at mamma skal komme hjem, i dag skal vi spise hjemmelagde fiskeboller. . . Det er så sinnsykt godt! Kan heller ikke huske sist jeg spiste det, så jeg gleder meg virkelig til middag idag. Så skal jeg prøve å få tak i jentene, tror Emilie nettopp er ferdig på jobb så jeg skal ringe henne etter middag.


Hadde forresten besøk av noen av naboene våre i sted, men de var utrolig snare med å løpe hjem igjen. . . Doffen, Dora og Dorris 🙂

2 kommentarer
    1. Stine! Kan du gjøre mæ en tjeneste å legge ut et bilde/link på bloggen/instagram av russeboksa di? Æ klare ikke finne et ordentlig bilde i arkivet ditt, å æ skal ha stjerne osv, som du hadde! Men vil se kordan det ser ut på en ordentlig måte, samtidig så må æ tenke på kor mange strykesett med stjerne æ må bestille. Det hadde vært suuuuupert om du hadde orka det!!! Og forresten. Bestilte du fra russ.no eller ei anna sia?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg