totally in love

Fikk ikke blogget mer i går siden jeg dro til Emilie ganske rett etter middag, eller, rett etter jeg laget kaken. Såå her er en liten oppsummering av min gårdag! Jeg elsker Lofoten, elsker å være her, elsker plassen, elsker freden. . . Jeg har en sånn ro i sjelen når jeg er her, haha høres teit ut men det er sant! Nesten som terapi.

Laget en pavlovakake til mamma sitt besøk i går, den så syykt god ut! Dessverre hadde jeg det så travelt at jeg bare fikk laget den ferdig før jeg måtte løpe ut døra. . . Såå jeg fikk ikke smakt på den. Men forhåpentligvis var den veldig god! I dag skal jeg lage enda en, siden vi får besøk senere. . . Hadde jo egentlig håpet på å få lage en marsipankake jeg kunne pynte, men det får jeg ha tilgode. Kan legge ut oppskrift til dere om dere vil? Har lagt ut tidligere, men denne varianten er litt enklere. . .

 Mamma hjalp selvfølgelig til med kaken. Verdens beste mamma ♥


Så dro jeg til Emilie! Vi spiste litt og satt å snakket før Eila kom og vi dro til Leknes for å møte Hanna. Satt oss på peppes og bestilte oss dessert mens vi snakket om alt mulig mellom himmel og jord. . . Og litt mimring da, blir alltid mimring når jeg er her, er jo så koselig! Etter det så dro Emilie hjem siden hun skulle på jobb i dag, mens jeg og Eila dro til Hanna.

Eila og Hanna! Beklager dårlige bilder, var sykt dårlig lys der. . .

Meg og Emilie


Ååh, dere aner ikke de fine bildene jeg har tatt! Skal selvfølgelig vise dere alle senere. Her snakker vi ordentlig nydelig Lofot-natur, jeg er forelsket. . . Tok de da jeg, Eila og Hanna kjørte en laaang kveldstur. Veldig koselig enda jeg ikke kom meg i seng før i 3-tiden, haha. . . Hver gang jeg har vært sammen med de her kommer jeg på hvor mye jeg egentlig savner dem og savner å bo i Lofoten. . . Kanskje jeg bare skal flytte tilbake? Her er en liten sneak peak på bildene jeg tok. . .

#lofoten #eggum #natur #nature #view

5 kommentarer
    1. Så ut som en kjempekoslig dag! 🙂 Har aldri vert i Lofoten før, men må si jeg får veldig lyst å dra opp dit når jeg ser alle de vakre bildene du legger ut 😀 Håper du deler oppskriften på pavlovaen, den så kjempegod ut! Ha en fin dag, nydelige deg 🙂 Klem fra fast leser!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg