magisk natur

Har nettopp fikset meg fri fra jobb i morgen slik at jeg kan være her en dag til, deilig ♥ Er godt å ikke stresse med å komme seg hjem, så jeg fikk fri heele morgendagen sånn at jeg kan kjøre når jeg vil! Skal stoppe en liten tur i Svolvær i morgen er det eneste, skal hente noe for tante. Krysser fingrer og tær for at jeg ikke glemmer det. . .

Tenkte å vise dere bildene jeg tok i natt, bildene fra Eggum er det Hanna som har tatt siden jeg utnevnte henne til privatfotograf, haha. Hun gjorde en bra jobb da! Hver gang jeg bråbremset på tur utover var det “Hanna, ta bilde!! Husk å få med steinan i fjæra! Og trærn”. Var så utrolig mye fint å ta bilde av. . . Til slutt ble Eila ganske into dette og begynte med “åååh Hanna, må du husk STEINAN!! Og FJELLAN!” Jaja, godt jeg har bloggvennlige venner da. . .? Haha. De er gode ♥ Blir nok litt bilder i kveld også, mulig vi skal grille i grillhytten til Eila! Can’t wait :)

Dette bildet ble favorittbildet mitt. . . Har dere sett noe så nydelig? Bildet viser akkurat hvordan det så ut i virkeligheten! Magisk. . .





Bilde 1 og 2 tatt i Hagvågen. Bilde 3 og 4 på tur mot Eggum. Bilde 5 på Eggum.

#eggum #view #natur #lofoten #landscape #ocean #skies

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg