barbeqqqqq

Jeg bare elsker early mornings. . . Sto opp klokken 11 og har siden da bare spist litt epler med cottage cheese (♥) og sett på tv. Og fått mat i lillesøster da, siden jeg er barnevakt i dag og. I dag er dagen for hjemreise, skal kjøre i ettermiddag og håper bare at været holder seg til da. Er omsider blitt antydning til sol og skyfri himmel – og det skal jeg ikke klage på!

I går hadde jeg en veldig koselig kveld med Eila, Hanna og Ingvild. Vi grillet og bare satt å snakket til langt på natt! Ingvild er også her på besøk, hun bor egentlig sørpå men har gått på skole her sammen med oss da vi var mindre. Blir enda tyngre å kjøre hjem i dag når jeg vet at jeg drar fra jentene, men har lovet meg selv – og jentene – å komme hit igjen i september. Så da må det bare bli slik!

Hanna, meg og Ingvild

Hanna, Eila og meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg