throwback – juli 2012

Wopsi, litt sent. . . Men bedre sent enn aldri? Vet jo ikke om dere synes slike innlegg er morsomme å se på, men jeg synes hvertfall det! Også kan jeg jo se på forandringer, noen som synes jeg har forandret meg på ett år? Synes kaanskje det selv. . .

Meg, meg og meg.

Sosiale bilder

Instagram-bilder fra juli 2012!

Hadde bursdag og ble 18!

Bursdagsgaven min fra Sophie og de andre jentene ♥

Martine og Marte bakte meg kake!

Bursdagsfeiring

 

Lagde jellyfruit med Martine til bursdagen min!

Grillet med jentene

Var på millionfiske i Salangen med Mona og Carina!

Var sammen med April og lillebabyen

Var på ferie hos tante og onkel på Finnsnes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg