nyeste innkjøp

Tenkte å vise dere det siste av treningsklær jeg har kjøpt, kan også lage et innlegg senere med alt jeg har. Er ikke såå mye, men alt jeg har er de beste treningsklærne! Synes jeg selv da, haha. Röhnisch sine tightser er de eneste jeg bruker, de er såå gode! Bruker de noen ganger på jobb også, haha. Sitter som støpt og man slipper å dra dem opp hele tiden, som jeg har erfart med andre tightser. . . Jeg bruker bare x-life og sportamore også når jeg skal bestille meg klær, sportamore har gratis frakt og bytte – og x-life har gratis frakt over 500 og gratis bytte. I tillegg tar det sykt kort tid før man får pakken fra x-life! Noen andre som bruker tights fra röhnisch og er fornøyd? Jeg kommer aldri til å kjøpe meg noe annet!

Nyeste treningstightsen fra Röhnisch! Shape Doris ♥ Kan kjøpes HER.
Denne er superhøy på livet, beste treningstightsen jeg har hatt! Enda Shape Sofia også er utrolig god – bare ikke like høy på livet.

Disse t-skjortene er de beste! Fra Nike. Kjøpte en i sort også! I tillegg til at jeg har enda en i rosa. . . Kan kjøpes på sportamore.no

Shaker med plass til piller i bunnen, kjempesmart! Så vil jeg alltid huske å ta rapid burn før jeg skal trene. Kan kjøpes HER. Koster kun 79,-

Genseren jeg har på meg er forsåvidt også ny, fra cubus! Kjempedeilig. Bukse fra Dr Denim, kan kjøpes HER

 

Adlinks

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg