borte/hjemme er det samme

Den følelsen av å komme hjem og bare føle seg savnet av venninnene dine og alt det der. . . Vel, ain’t feelin’ it, haha. . . Trodde alle skulle bli superglade og si at de hadde savnet meg og hele pakka når jeg sendte dem snap i 4-tiden om at jeg kom hjem – meeen har enda ikke hørt noe så jeg tar hintet. . . . (jeg tuller. men egentlig ikke. litt kanskje) Savner uansett Lofoten allerede, savnet mamma 5 minutter etter jeg hadde kjørt. Ååh, jeg har så lyst til å flytte, men samtidig ikke. . . Kan ikke alle bare bo på samme plass? Haha da hadde alt vært lettere!

Er hvertfall hjemme igjen nå og er trygt plassert i godstolen! Har vært på posten og fått hentet to pakker som jeg har fått med treningsklær, ååh lykke ♥ Så i morgen etter jobb er det rett på treningsstudioet! Tallene på vekten og buksestørrelsene har FAKTISK begynt å gå ned, og slik skal det fortsette. . . Viser dere hva som var i pakkene i morgen ♥ Har som sagt jobb i morgen fra 12 – 18, så får se om jeg klarer å oppdattere dere før den tid. Har litt annet innkjøp å vise dere også! Shoppingfølelsene mine har tatt litt overhånd i det siste, haha. . . Noen som kjenner seg litt igjen? Vanskelig å baaare se. . .



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg