babysitter

Skulle egentlig oppdattere dere enda en gang i går, men ble så utrolig dårlig i går kveld at jeg ikke klarte å løfte en eneste finger – annet enn for å bytte cæsar-episode, haha. . . Har vært på jobb i dag fra 10-15 og dro etter det en tur til byen for å gå på cafè med Isabelle og Linn Ida. Etter det dro jeg jeg til Isabelle og var der til i 6-tiden. Nåå er jeg hos småsøskene mine og sitter barnevakt for dem! Mammaen deres var så heldig å vinne billett til “bakgården”, som er en slags festival vi har hvert år her i Harstad, så da trengte hun plutselig barnevakt. Selv om det er lørdag hadde jeg ingenting annet vittig jeg skulle gjøre, så hvorfor ikke. Kan likegodt sitte her å spise potetgull, se på tv og være våken lenge – ville jo uansett gjort det samme hjemme. . .

Senere tenkte jeg å blogge ferdig noen forhåndsskrevne innlegg til dere, høres det bra ut eller? Jeg sier dette såå ofte, og jeg gjør det egentlig veldig ofte. . . Men greia er den at jeg forhåndsskriver alt for få innlegg, og når jeg først har gjort det så lever jeg på de helt til jeg går tom. . . Så da er jeg plutselig tilbake på scratch, haha. Men nå skal jeg lakke litt negler (lillesøster sine) og se på cæsar! Håper alle koser seg i kveld, uansett om du tilbringer den med vinflaska på byen eller potetgullposen hjemme.

Gaaaamle bilder fra januar.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg