klappet og klart

Da var flybilletter tur/retur Oslo bestilt! Jeg og Sophie drar ned søndag den 1.september (om to uker!!) og hjem mandagen etter igjen, med siste flyet. Vi skal bo på Hotel Oslo City Centre, noe jeg gleder meg veldig til! Har sett på bilder av rommene og er syykt imponert – det er jo såå fint der! I tillegg er det ikke ille priser til å ha en så utrolig god standard, også er jo frokost inkludert. Dette blir nok stam-hotellet mitt om jeg trives, noe jeg håper og tror jeg kommer til å gjøre :) Noen andre som har tenkt seg til Oslo på Selena Gomez? I-can’t-wait! Neste reise blir til Trondheim tror jeg, en barndomsvenninne av meg har nettopp fått baby så frister veeldig å ta en tur ned. . . Vi får se hva pengeboka tillater etter ett opphold i Oslo ♥

Noen bilder av hotellet!


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg