three years of change

Tja, forandring fryder eller hva? Kom til å tenke på at nå når alle begynner på skole og sånt. . . Så er jeg ferdig! Jeg skal ikke på skole. Jeg skal ikke stå opp klokken 7 hver morgen. Jeg trenger ikke å stresse med lekser, innleveringer og fremføringer. Jeg skal virkelig kose meg dette året ♥ Derfor fikk jeg lyst til å se på hvordan jeg har forandre meg gjennom videregående, haha. Ja, jeg ser hvertfall liiitt forandring. . .? Eller hvem prøver jeg å lure, jeg klarer ikke se på meg selv og finne forandringer. . . Gi meg et bilde av meg selv som 5 åring og et av meg selv nå – da kan jeg si at jeg har forandret meg!

Men jeg håper hvertfall at aller har hatt en fin første skoledag, var vel flere som begynte i går, men her i byen begynte vel alle i dag. Er såklart morsomt å se tilbake på skolebilder og tenke på tiden jeg har hatt på skolebenken, men den tiden er over. Jeg kan se tilbake på fine minner heller! Har vært så heldig å få være med på hele to klasseturer på videregående, det er noe jeg vil huske for alltid, det er jeg sikker på. Det første skoleåret mitt var det desidert beste, jeg hadde verdens beste kontaktlærer og en flott klasse! Andreåret og tredjeåret har ikke vært ille, men skal en del til for å toppe det første året. . .

2010. Helgen før skolestart i førsteklasse:

2011. Helgen før skolestart i andreklasse:

2012. Helgen før skolestart i tredjeklasse!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg