my twins

Nå sitter jeg hos Sophie, endelig er hun kommet hjem igjen!! Har vært veldig tomt uten henne hjemme, og nå er jeg bare overlykkelig for å ha henne hjemme i godt over to uker før hun skal ut å reise igjen ♥ Også har vi Selena Gomez neste helg da, herreguud som jeg gleder meg til å dra ut å reise. . . Jeg har jo ikke vært på ferie i år, så dette blir det nærmeste for meg! Enda vi bare skal være der i en dag så er det egentlig nok for meg, kan fort bli for mye også haha. Har også tenkt på å ta meg en tur til Trondheim i september, en liten mini ferie. En barndomsvenninne av meg fikk baby i juni så da frister det enda mer å bestille billetter å reise nedover. . .

Liten photoshoot før jeg måtte kaste meg i bilen og kjøre hit! Elsker at de faktisk er villige til å stille opp på bilder uten at jeg må mase.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg