den perfekte samboer

Denne søndagen har gått ganske sakte føler jeg, og godt er det! Har sovet hos Isabelle i natt og vi sto opp relativt tidlig, så derfor føler jeg at vi har fått ganske mye ut av dagen. . . Vel, vi har sett alle episodene av tvserien til Tone Damli og spist frokost – produktiv dag! Men føler helt ærlig at klokken er mer enn bare 6, for jeg føler at jeg har gjort en del i dag, enda jeg egentlig ikke har gjort noe fornuftig. Har fått nettshoppet litt da, viser dere i kveld om det ikke blir så sent før jeg er hjemme. Vi skal å nemlig å trene om ikke så lenge, så blir det kosekveld! Jeg elsker søndager ♥

Bildene fra i går! Sophie var ikke så gira på å bli avbildet, så dere får nøye dere med meg. Genseren er ny, fra bikbok.

I går var jeg som sagt hos Sophie og når hun tok bilder av meg (og generelt alltid når vi er sammen) så kommer jeg til å tenke på hvor godt det hadde vært å bo sammen med henne. Vi tar bilder av hverandre og vet nøyaktig hvordan vi vil at bildene skal bli tatt, hvilken vinkel, lys og alt. Dette er noe jeg savner med de andre venninnene mine, haha. . . Må liksom forklare hver eneste detalj, og det mest spurte spørsmålet er “koffør kommer det ikke bilde på skjermen, kor æ skal se i kameraet??”. . . . Også går vi godt overens til enhver tid og jeg kan snakke med henne om alt. Perfekt samboer! Vi kan selvfølgelig ha våre uenigheter, men det tar 5-10 minutter så er vi venner igjen.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg