take me back. . .

Nå er jeg snart på tur til flex igjen, for dagens andre treningsøkt med Charlotte. . . Vi var der for noen timer siden og skal tilbake om litt for å trene styrke. Sprang på 3Dmølla og jeg har fått (ikke overraskende) beinhinnebetennelse IGJEN. . . I morgen den dag skal jeg bestille meg time hos legen, må jo være noe forferdelig galt med høyrefoten min, i tillegg til at jeg har fått en kul på størrelse med en ert på fremsiden av beinet. Jeg er jo hypokonder så frykter såklart det verste.

Ellers kjenner jeg at jeg har et forferdelig savn til Lofoten allerede. . . Jeg vurderer så utrolig å ta meg noen uker der borte, borte fra alt og bare kose meg med mamma, søskene mine og venninnene mine! Var utrolig godt den lille tiden jeg var der borte for bare noen små uker siden, så om ikke så veldig lenge er jeg nok på veien igjen i rettning Lofoten! Blir godt å komme tilbake ♥

2 kommentarer
    1. Wow. Those are terrific photographs. Beautiful sunsets, too — especially the two bottom photos (but they’re all good). You are an excellent photographer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg