throwback – august 2012

Da var det tid for litt lookback, livet mitt for ett år siden! Er såå morsomt å lage disse innleggene, jeg må jo lese alt og blir sånn “åja stemmeer, va DET æ gjor da” og det er jo litt morsomt da. For meg hvertfall, haha. . .

Først og fremst – en ting jeg glemte i juli. . . Vet ikke hvorfor, men jeg får ikke frem de aller gamleste innleggene i arkivet? Altså på alle månedene mangler jeg innleggene fra tidlig i måneden. . . Så en ting jeg glemte på juli-throwback-innlegget var jo at jeg og Sophie reddet en måse! Viktor ♥

Var på jakt etter den berømte googlebilen da den var i Harstad, og fant den!! Haha starstruck.

Instagrambilder













På tur med skolen

Tacokveld med Sandra og Mona

Meg meg meg meg meg meg ooooog meg

Første skoledag i 3.klasse!

Så Total Recall på kino med Sophie, Anne Sophie, Lisa og Amanda. Sykt bra film!

Var grei temperatur noen dager, var på Gressholman en dag med Mona og Carina!

Hadde hamster-kveld hos Sandra med Carina, haha. Søøøte lille Molly!

Hentet Lisa på flyplassen med Anne Sofie, Sophie og Amanda

Var i Lofoten hos mamma, var mye sammen med venninnene mine der da!

 Delte en sommervideo Anne Sofie laget, kjempekoselig film ♥

Savnet Sophie litt da jeg var i Lofoten. . .

Var litt ute i helgene

Feiret 18-årsdagen til Martine!

Var sammen med Sophiiiie

Var på ferie hos tante og onkel på Finnsnes og besøkte senjatrollet.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg