årets vinterjakker

Det er tungt å innse det – men vinteren er på vei. . . Derfor kan det være greit å gå over klesskapet en ekstra gang og forsikre seg om at man har nok vinterjakker! Jeg personlig liker å variere litt, en dag går jeg med en blå, så en svart og plutselig en rød. Så derfor er samlingen min med vinterjakker ganske stor. . . Og i år skal den bli forstørret med noen andre skatter jeg har funnet her og der. Men egentlig er det ikke ufornuftig av meg å ha mange jakker da, for her i nord er jo 3/4 av året vinter, så jeg trenger egentlig mer vinterklær enn sommerklær. . . Uff, kjipt å skrive det – men jeg vet det nesten er sant. . . 

Her er mine favoritter fra nelly! De to øverste jakkene skriker etter å være i klesskapet mitt, men tror jeg må stå i mot. . . Har funnet noe lignende på bikbok som jeg tror jeg heller kjøper! Har delt opp vinterjakkene, 6 som koster under 2000kr og 6 som koster over. Jeg har èn jakke som kostet 2200kr og tro meg – det var verdt det! Om du betaler mye for en jakke er det garantert verdt det. . . Med mindre det er canada goose, da støtter du en virksomhet som jeg ikke støtter at all og det er ikke verdt en eneste krone. Alle jakkene jeg har er med falsk pels – håper dere er like smarte å kjøper falsk! Dog er nok noen av disse med ekste pels, hvertfall den fra SVEA. Jeg vet de har ekte pels. . .

 HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

ADLINKS!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg