thank_god_it’s_friday

Heiheei! Endelig heeeeelg :) 

Har nettopp brukt nesten _2 timer_ på å friske opp stuen til meg og pappa. KID har 50% på mine favorittgardiner som heter anthoni, (haha sær, favorittgardiner faktisk) så etter jobb i dag var jeg innom en tur og kjøpte de i beige! Det er sånne jeg har rommet mitt, i brun og beige. Kjøpte også inn litt ny pynt for å ha på stuen og to nye puter. . . Pappa iz goin’ to kill meeh. Neida, han kom faktisk med innspill til hvordan gardiner vi skulle ha – overraskende nok! Hadde aldri trodd det var han som skulle poengtere at vi måtte ha ringer øverst i gardinene til stuen, haha. Han vet å overraske!

HAHA jeg aner ikke hvorfor jeg gjør det, men jeg har lagt merke til at jeg ALLTID lager sånn “nå klikker jeg på en selvutløserkontroll” grep med hånden min?? Ser jo sinnsykt teit ut og nei jeg holder ikke en selvutløserkontroll. . . Er ikke så heldig at jeg har et kamera som støtter trådløs kontroll – enda. Genser og bukse fra bikbok, vest fra carlings.




Nå har jeg satt på sex and the city the movie, fikk 10 filmer fra cdon.no her om dagen så nå har jeg nok filmer til noen dager fremover haha. Jeg slo virkelig til med manien min om å ha filmer i orginalcover, nå har jeg snart ikke plass til flere filmer. . . Og jeg vil ha flere! Monte Carlo, bruder i krig og dusinet fullt har jeg sett før men så de igjen her om dagen – det er filmer jeg anbefaler! Taken 2 har jeg også sett og den er syykt bra.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg